Vem är jag?

Jag tänkte försöka dra igång mitt bloggande ordentligt, men innan jag gör det kommer här en liten beskrivning av mig!
 
Jag heter Anna Felicia Furå och är 17 år. Jag bor i en förort till Stockholm och går i skolan på Söder. Jag går teater, första åtet, på Södra Latin (världens bästa skola!!!) och är superduper nöjd! Södra Latin har Sveriges bästa och mest sökta teaterlinje, och jag är så extremt lycklig att jag kom in där!
 
Mina största passioner i livet är teater, musik, skönhet och mode! Jag kan spela trummor, gitarr och lite piano, älskar allt som har med smink, naglar och hår att göra OCH är ett riktigt second hand-freak! Men teatern är ändå det som ligger närmast hjärtat och kommer nog alltid att vara det!
 
Lite mer om teatern då: Jag har spelat teater i 8 år, men det är först nu när jag har börjat gymnasiet som jag har kommit igång ordentligt! I skolan har jag lite mer än 10 timmar teater i veckan. Vi har precis haft två föreställningar som vi har arbetat med under hela höstterminen och nu i början av vårterminen. Den ena är en pjäs skriven av vår lärare och nyckelordet i den är, enligt mig, DRAMA haha... Den andra är en pjäs som jag och mina klasskompisar har skapat tillsammans med vår lärare som är regissör. I den pratar vi ingenting utan använder oss bara av kroppen och ansiktsuttryck! När det gäller mitt filmskådespeleri har jag hittills bara varit med i en kortfilm för SVT (och statist i en reklamfilm och i en kortfilm men det räknas inte).
 
Mina absolut bästa vänner heter Saga, Emilia och Emma. Dom är helt störda och så otroligt goa! Jag har känt dom hur länge som helst och tillsammans är vi bäst :)
 
Vad mer finns att säga om mig då? Jag har några dåliga sidor också såklart, t.ex är jag otroligt lat, rättretlig, en ordmärkare, jag röker för mycket, dricker för mycket och hånglar upp alldeles för många okända killar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Felicia

RSS 2.0