Nu kör vi!

Har idag skaffat årskort på friskis (mitt friskis har asfräscht och stort gym) så nu ska jag fan ta mig komma i form! Jag skiter i vad jag väger, det jag är ute efter är att få upp konditionen, skaffa mig lite muskler och få fastare kropp! Jag vill bli nöjd med vad jag ser i spegeln och lära mig att uppskatta träningen! För just ny är det med stor möda jag tar mig ut och rör på mig... 

Idag körde jag första passet, friskis version av Zumba som dom kallar Dans fuego! Det var halvkul, inte wow direkt! Men ska testa på imorgon också, med en annan ledare som tydligen ska vara bra. Så vi får väl se hur det blir! När jag kom hem från passet lagade jag en snabb, nyttig och SVINGOD middag! Jag stekte lövbiff i olja, salt och peppar och hällde efter ett tag ner salladslök i pannan. Där fick salladslöksbitarna puttra i köttets sky tills do fick lite färg! Till det åt jag tomat och aioli! Supergott och det gick på ca 5 min! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Felicia

RSS 2.0