En bra helg

I fredag efter skolan åkte jag och träffade min bästa Saga! Vi skulle nämligen till buttericks för att köpa masker som vi sedan skulle hem till mig och dekorera! Men innan det skulle bruden in på Indiska och prova MASSA kläder och jag passade på att ta en bild på mina kläder
Tillslut tog vi oss till buttericks ändå, och sedan hem till mig för pyssel! Såhär snygg blev min mask! 
Vi drog senare på maskerad/18årsfest hos vår balla vän Anna! Det var trevligt att träffa alla våra kompisar från gamla skolan! Efter det sov mina favvosar hos mig.

Igår kom Agnes och Boman hem till mig. Vi lagade en gudomlig pasta Carbonara och mös sedan framför tvn tills Isa kom! Då satte vi på Pedro Almodóvars film köttets lustar. 
Idag körde jag och min syster ett spinning pass på Friskis och efter middan ska jag och Emilia på prommis! Bra helg, men nästa blir nog ännu bättre! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Felicia

RSS 2.0